Bleach Wiki
Advertisement
Yasochika Iemura
L'Yasochika Iemura
(伊江村 八十千和, Iemura Yasochika)
Debut
Manga Volum 10, Capítol 85
Anime Episodi 29
Videojoc Bleach: Soul Carnival 2
Aparició Manga, Anime, Videojocs
Seiyū Yutaka Aoyama
Català Roger Vidal
Informació
Naixement 29 de febrer
Gènere Masculí
Alçada 179 cm
Pes 70 kg
Afiliació Societat d'Ànimes
Armes
Shikai Desconegut
Bankai No aconseguit

En Yasochika Iemura és el co-3r oficial de la 4a Divisió juntament amb Hanatarō Yamada, i el líder del primer equip de salvament. Anteriorment servia sota la capitana Retsu Unohana i actualment sota la capitana Isane Kotetsu.

També és el vicepresident de l'Associació d'Homes Shinigami o S.M.A (Shinigami Men's Association).

Aparença[]

Iemura és un Shinigami alt i de rostre pàl·lid, amb uns característics cabells rossos engominats i pentinats cap enrere. Té els ulls tapats per unes ulleres de vidres rectangulars, que li confereixen cert aspecte intel·ligent i seriós.

La seva vestimenta es compon de l'uniforme estàndard dels Shinigami, al qual afegeix quan l'ocasió el requereix l'equip mèdic necessari, que a més l'identifica com a membre de la 4a Divisió, i amb el qual pot dur a terme missions de primers auxilis i medicina d'urgència.

Personalitat[]

En Iemura és molt vanitós, gaudeix actuant bé, i pensa que es veurà millor sense ulleres. Va néixer en un dia de traspàs, el 29 de febrer. El seu rang és tercer més alt, però com que ve de la divisió més feble en termes de combat ha de referir-se als tercers oficials de les altres divisions amb un sufix "-sama". Escriu de manera meticulosa en un diari en el qual registra i s'esplaia parlant de tots els successos que han ocorregut al seu voltant. Constantment pren el comandament directe de la Divisió com un general.

Història[]

Per tal d'augmentar la seva bellesa, en Iemura va buscar lents de contacte per tota la Societat d'Ànimes però no va poder trobar-ne. Quan va sentir rumors d'un Shinigami renegat que venia lents per a Shinigami al Món Humà, en Iemura va utilitzar la seva fama autoproclamada i la seva bellesa per evitar la prohibició que els membres de la 4a Divisió anessin al Món Humà per trobar el venedor de lents de contacte. Quan el venedor Shinigami li va oferir una cirurgia amb làser fent servir diminuts làsers de Reishi, en Iemura va pensar que sonava massa bé per ser cert. En veure la màquina que havia de realitzar la cirurgia, i en notar l'ombra dels ulls foscos a la cara del Shinigami que s'assemblaven marques de cremades, es va fer enrere. A causa d'uns certs problemes no especificats, ja no pot anar al Món Humà, la qual cosa el fa preguntar-se què hauria passat si hagués provat la cirurgia i si encara continuaria solter.

Sinopsis[]

Saga de la Societat d'Ànimes[]

És mostrat per primera vegada dirigint l'equip de salvament de la 4a Divisió mentre ell mateix estava a les línies del front. Se'l mostra informant als tinents de totes les Divisions de les múltiples pèrdues a causa de lesions que ha patit l'11a Divisió, incloent-hi el 3r oficial Ikkaku Madarame i el 5è oficial [[Yumichika Ayasegawa]. Després que la majoria dels intrusos (Uryū Ishida, Yasutora Sado, Ganju Shiba) siguin portats a rebre tractament mèdic, se'l mostra documentant en el seu diari els esdeveniments recentment ocorreguts a la Societat d'Ànimes, sense notar que està parlant en veu alta. Més tard, després que en Sōsuke Aizen revelés la seva traïció, se'l veu dirigint els equips de salvament per tractar tots els ferits. També assenyala les habilitats curatives de l'Orihime Inoue, preguntant-se quina tècnica estava utilitzant i com la seva velocitat curativa supera la seva pròpia i la de la tinent Isane Kotetsu, així com la possibilitat de guanyar-se el cor l'Orihime amb la seva posició de 3r oficial de la 4a Divisió. Llavors se'l veu desenfundant la seva Zanpakutō breument contra el 8è oficial Harunobu Ogidō per "irritar-lo" mentre pensava, però ràpidament va a saludar a la capitna Retsu Unohana en veure-la arribar. Durant la resta de la història, es veu principalment en capítols de "farçiment", normalment involucrant tant al seu capità de divisió com al seu tinent. Iemura és també el vicepresident de l'Associació d'Homes Shinigami sota el president Tetsuzaemon Iba.

La història alterna de les Zanpakutō (Anime original)[]

Nota: Els esdeveniments que ocorren en aquest arc només es troben a l'anime i no constitueixen material canònic.

En Iemura és vist al lavabo juntament amb els tinents Tetsuzaemon Iba i Izuru Kira per la Zabimaru i el Senbonzakura quan accidentalment descobreixen el sistema de vigilància secreta de la 12a Divisió de tot Seireitei a l'Institut de Recerca i Desenvolupament Shinigami. Més tard és vist molt breument entre la Minazuki i Tobiume, juntament amb altres oficials del Gotei 13 i la seva Zanpakutō, enfrontant-se tant a Zabimaru com a Senbonzakura quan accidentalment destrueixen els edificis de l'Institut de Recerca i Desenvolupament Shinigami.

Invasió armada al Gotei 13 (Anime original)[]

Mentre l'exèrcit Reigai es reuneix, en Iemura conversa amb el seu capità a l'exterior.

La Sagnant Guerra dels Mil Anys[]

Després que el Wandenreich abandoni la Societat d'Ànimes, el Iemura encapçala una unitat de la 4a Divisió, donant ordres als grups per dirigir-se a l'àrea 56 mentre altres es queden amb ell. Els diu que portin els cadàvers a la part de darrere, ja que la seva prioritat és transportar als ferits.

Poders i habilitats[]

Guaridor expert: Se sap que els seus ràpids tractaments rivalitzen amb els del tinent de la seva Divisió, Isane Kotetsu.

Expert en Kidō: Com a membre de la 4a Divisió i 3r oficial, és bastant competent en l'ús del Kidō curatiu.

Zanpakutō[]

L'espasa del Iemura és una catana normal amb una guarda quadrada.

  • Shikai: Desconegut
  • Bankai: No aconseguit
Advertisement