Bleach Wiki
Advertisement

The Pink Cheeked Parakeet (ザ ピンクチーク パラキート, Za Pinku Chīku Parakīto, traduït com a El Periquito de les Galtes Rosades) és el capítol 6 del manga de Bleach.

En Yasutora Sado pren possessió d'un estrany periquito parlant i comença a experimentar esdeveniments paranormals.

Portada[]

La portada del capítol es troba en la quarta pàgina del mateix i és protagonitzada pels membres de la família de l'Ichigo, a saber: el seu pare, Isshin Kurosaki, al costat de les seves dues germanes petites, Karin i Yuzu. Tots tres apareixen d'una forma peculiar imitant un cartell publicitari. Per sobre d'ells es llegeix un text envoltat de ratpenats que diu: "The extraordinary Horror Xou - All night $19.98". Sota aquestes lletres, es troba l'Isshin amb els braços oberts, vestit amb un vestit blanc, un estrafolari abric de pells i ulleres de sol. Al costat d'ell, estan la Karin i la Yuzu, vestides amb elegants vestits negres d'etiqueta, entre ambdues apareix la frase: "IT'S VERRRY DANGEROUS!!". La Karin, que és qui es troba en un primer pla, porta un barret i unes ulleres translúcides, i a la seva mà dreta subjecta un cartell on està escrit: "OUR FIELD! KUROSAKI FAMILY ONLY - BEYOND THIS POINT". El logotip de la sèrie i el títol del capítol es troben en la part inferior de la pàgina, presentats de la forma estàndard.

Sinopsi[]

Cap7 En Chad salva els seus amics d'una biga d'acer

En Chad salva els seus amics d'una biga d'acer

Una tarda, un grup d'amics es troba reunit sense saber molt bé què fer amb un periquito, que pel que sembla està maleït. L'Harutoki Ide l'ha rebut i vol donar-li-ho a qualsevol dels seus amics, perquè afirma que tots els amos que l'han tingut un cert temps han mort d'una forma horrible, i que per això passa de mà en mà a gran velocitat. Res més sentir això, en Gitano Shigeo refusa fer-se càrrec del periquito, per la qual cosa l'Harutoki prova sort amb el silenciós Chad, tractant de convèncer-lo dient-li que l'ocell és molt bufó. En Shigeo renya a l'Harutoki per usar aquests recursos amb el Chad, sabent que la seva feblesa són les coses boniques, però es veu interromput per un soroll que anuncia la caiguda d'una biga d'acer de l'edifici en construcció al costat del qual estaven asseguts els tres. Davant l'estupor de l'Harutoki i el Shigeo, el Chad els protegeix de la biga amb el seu propi cos, detenint-la amb la seva esquena, i encara que li veuen sagnar pel cap, aquest els diu que es troba bé. El periquito agraeix al Chad que l'hagi salvat i li diu que es diu Yūichi Shibata, cosa que sorprèn encara més els tres joves. El Chad es presenta com Yasutora Sado i li diu que encara té 15 anys.

Cap7 La Rukia no entén com funciona el cartró de suc

La Rukia no entén com funciona el cartró de suc

L'endemà, en l'institut, l'Ichigo comenta que no hi ha ni rastre de les seves ferides del seu combat amb l'Acidwire, al que la Rukia li respon que no podia ser d'una altra forma, ja que era de les millors de la classe en Kidō, i curar aquest tipus de danys no li suposava cap problema. L'Ichigo li pregunta, estranyat, si potser hi ha una "escola Shinigami", i encara que la Rukia li contesta amb vaguetat que existeix una institució d'aquest estil en la Societat d'Ànimes, la seva atenció està centrada a intentar obrir el suc, fins que li demana ajuda a l'Ichigo. Aquest, sorprès davant la petició de la Rukia, li diu que és tan simple com clavar la palleta en el cartó.

Al cap de poc arriba al costat d'ells el Mizuiro Kojima, qui se sorprèn de tornar a veure a la Rukia al costat de l'Ichigo i comenta el molt que han congeniat. L'Ichigo no triga a corregir-lo, i el Mizuiro, una mica confús, li pregunta si potser a vegades no es para a pensar en la impressió que dona a la resta de gent, al que ell respon que això mai li ha preocupat, ja que d'haver estat així, ja s'hauria tenyit el cabell de negre. Seguidament, el Mizuiro saluda a una Rukia la cual està concentrada en tractar d'obrir el seu suc. El Mizuiro es presenta, però abans que pugui dir quines són les seves aficions, l'Ichigo diu que el que més li agrada és "col·leccionar mosses", i que malgrat el seu aspecte innocent és un autèntic Casanova. El Mizuiro es queixa per la reputació que li està llaurant l'Ichigo, i li diu que només li agraden les dones grans, per la qual cosa la Rukia estaria fora de perill, encara que el seu amic comenta que per això li ha avisat (ja que en veritat la Rukia té un fotimer d'anys).

Acudint al lloc comú del grup d'amics per a esmorzar, també fa la seva aparició el Keigo Asano, qui pregunta a l'Ichigo i al Mizuiro si saben on està el Chad fins que la seva curiositat és reemplaçada per l'estupor en veure a la Rukia amb els seus amics. El Mizuiro li diu al Keigo que ella i l'Ichigo estan sortint, i encara que l'Ichigo tracta de negar-ho, un Keigo entre llàgrimes d'alegria el felicita i després es presenta a la Rukia, que continua tractant d'utilitzar la palleta per a beure's el suc.

Cap7 El Chad envía a volar d'un cop a l'Ōshima

El Chad envía a volar d'un cop a l'Ōshima

L'alegria del Keigo, que pretén fer una festa amb els seus esmorzars, és de sobte interrompuda per l'arribada del pinxo de l'institut, Reiichi Ōshima i el seu company Keisuke Sorimachi, qui allunya al Keigo d'un cop de genoll i arremet contra l'Ichigo, preguntant-li de males maneres quan pensa enfosquir-se el cabell, ja que amb el seu cabell i els seus ulls caiguts fa l'efecte que l'està copiant. L'Ichigo no es fa enrere davant l'Ōshima, sinó que li respon per enèsima vegada que el taronja és el color del seu pèl natural, i que si desitja deixar de semblar-se a ell, el millor que pot fer és remeiar el seu cabell de color "pollet". Això enfureix visiblement a l'Ōshima, que es proposa donar-li una bona pallissa a l'Ichigo per les seves paraules, però Keigo s'interposa entre tots dos i tracta de suavitzar la situació dient que tots saben que fort que és, i que cap d'ells és un adversari digne d'ell. L'Ichigo ignora les paraules conciliadores i acovardides del Keigo i comenta que ell li dona mil voltes al "cap de pollastre". Això enfureix a l'Ōshima que acaba traient de la seva jaqueta un puny americà, alarmant visiblement al Keigo, però a causa de la seva pèssima manera de parlar substitueix qualsevol sorpresa desagradable en les ments de l'Ichigo i el Mizuiro. No obstant això, abans que l'Ōshima arribi a fer un sol pas, és colpejat i llançat a diversos metres de distància pel Chad.

Mentre el Keigo rep al Chad agraint-li que els hagi ajudat amb l'Ōshima però comentant-li que s'ha passat perquè gairebé el mata amb un cop així, l'Ichigo s'adona que va cobert d'embenatges. En poques paraules, el [Yasutora Sado |Chad]] els explica que el dia anterior li havia caigut una biga d'acer a sobre i que, quan ha anat a comprar el pa s'ha topat amb una moto.

Cap7 El periquito Yūichi sap parlar

El periquito Yūichi sap parlar

El Chad comenta que el noi que conduïa va acabar en mal estat, així que ha fet tard a classe per portar-lo a un hospital, cosa que sorprèn encara més als presents i fa preguntar a l'Ichigo quina classe de cos té el seu amic. Sense creuar una sola paraula, el Chad baixa de la seva esquena al periquito que havia obtingut la nit anterior, i que torna a presentar-se com Yūichi Shibata. El Keigo queda bocabadat pel periquito i tracta de fer que digui el seu nom, però res més veure'l l'Ichigo s'adona que alguna cosa no va bé. El Chad tan sols li diu a l'Ichigo que va aconseguir al periquito la nit anterior, però quan la resta dels nois estan prestant atenció al periquito, la Rukia certifica les sospites del seu amic dient-li que en el seu interior habita un esperit, i encara que no és maligne, podria arribar a convertir-se en un Hollow si se'l deixa estar molt temps allí, així que considera que el millor serà enviar-li a la Societat d'Ànimes aquesta mateixa nit. La Rukia no ha deixat de passar per alt el fet que l'Ichigo ja és capaç no sols de percebre la presència dels esperits encara que estiguin ocults, sinó que també ha començat a preocupar-se per ells, la qual cosa fa que la jove somrigui i pensi que ja comença a ser un autèntic Shinigami.

Cap7 La Yuzu i la Karin ajuden en la Clínica Kurosaki

La Yuzu i la Karin ajuden en la Clínica Kurosaki

A la tarda, quan l'Ichigo torna a casa, es troba que regna un estat de gran enrenou en la Clínica Kurosaki. La Yuzu li explica que hi ha hagut un accident de cotxe a l'encreuament, mentre que un Isshin estranyament alterat i responsable de la seva labor tracta de demanar ajuda a l'Hospital de Karakura, amenaçant a l'altre costat del telèfon i recomanant que parlin amb el metge en cap, que segur que en sentir el seu nom els portarà els llits que ha sol·licitat. L'Ichigo pregunta si pot ajudar en alguna cosa, però el seu pare li respon que no i que es vagi a un lloc on no molesti. Només quan arriba un nou ferit prou gran com perquè la Yuzu sigui incapaç d'arrossegar-lo a l'interior, l'Isshin crida a l'Ichigo perquè l'ajudi a portar-lo entre els dos.

L'Ichigo s'emporta una bona sorpresa en veure que aquest ferit no és un altre que en Chad, que s'ha fet una aparatosa ferida a l'esquena que li transmet una estranya sensació al Shinigami substitut. Però ell no és l'únic en alarmar-se en veure la situació, ja que a la Karin li canvia la cara en veure al periquito. El Chad tracta de marxar, però es desmaia en el camí i torna a ser portat al llit. Sense saber que el Chad ha tornat a escapar-se en fer-se de nit, l'Ichigo torna a la seva habitació i pregunta a la Rukia si ha sentit el mateix que ell. Aquesta li respon que la sensació li ha arribat fins i tot trobant-se a aquesta distància, i encara que segueix sense notar res maligne en el periquito, és clar que les ferides que ha sofert el Chad han estat causades per un Hollow.

Resum[]

  • Un periquito maleït acaba en mans del Chad i comencen a ocórrer-li accidents.
  • Es presenten els companys de classe de l'Ichigo; Mizuiro Kojima i Keigo Asano.
  • La Rukia i l'Ichigo s'adonen que hi ha un esperit dins el periquito que haurien d'enviar a la Societat d'Ànimes.
  • La Clínica Kurosaki no dona abast a causa d'un accident de cotxe que ha ocorregut a prop.
  • Un dels ferits de l'accident és el Yasutora Sado el qual té una ferida greu a l'esquena. Més tard la Rukia comenta que ha estat causada per un Hollow.

Contraportada[]

Aquest capítol no consta de contraportada.

Adaptació[]

Episodis adaptats d'aquest capítol:

  • Episodi 4: La cacatua maleïda

Personatges[]

Per ordre d'aparició:

  1. Yūichi Shibata (Periquito)
  2. Harutoki Ide
  3. Gitano Shigeo
  4. Yasutora Sado
  5. Ichigo Kurosaki
  6. Rukia Kuchiki
  7. Mizuiro Kojima
  8. Keigo Asano
  9. Reiichi Ōshima
  10. Keisuke Sorimachi
  11. Yuzu Kurosaki
  12. Karin Kurosaki
  13. Isshin Kurosaki
Advertisement