Bleach Wiki
Advertisement

microcrack (マイクロクラック, maikurokurakku, traduït com a microesquerda) és el capítol 6 del manga de Bleach.

L'Acidwire s'adona de l'error de les seves accions després que l'Orihime Inoue li demani disculpes.

Portada[]

Situada en la cinquena pàgina del capítol, la portada està dedicada exclusivament a l'Orihime Inoue, que apareix amb un vestit rosat agitat pel vent, igual que el seu cabell. La jove mira al capdavant amb expressió calmada, alhora que amb les seves dues mans se subjecta el vestit a l'altura de les cuixes. El fons de la imatge no és un altre que un cel blau, amb alguns núvols al voltant. El títol del capítol és a la cantonada inferior dreta i es troba escrit de la forma més usual, amb caràcters de grandària normal, mentre que el logotip de la sèrie ocupa tota la part superior de la pàgina.

Sinopsi[]

El capítol comença amb els records d'en Sora Inoue, el germà de l'Orihime, que recorda que a causa dels quinze anys de diferència la relació entre tots dos era més semblant a la d'un pare i una filla que a la de dos germans, també degut a la conducta dels seus pares. Segons afirma, la seva mare era una meuca i el seu pare un dimoni. La forma que tenien de fer que un nen deixes de plorar era a força de colpejar-los.

En Sora va decidir fugir de casa amb la seva germana de només tres anys en quant va complir els divuit anys, per mantenir-la a resguard dels seus pares. Des de llavors, com li diu l'Acidwire a l'Ichigo, sempre han viscut junts. Ell va ser qui va criar a l'Orihime, qui la va protegir. Entre udols, remuga que l'Orihime és seva i que mai no la donarà a ningú, especialment a Ichigo. A continuació, el Hollow es llança contra l'Ichigo amb la boca oberta de bat a bat, disposat a devorar-lo malgrat les queixes de l'Orihime, però el Shinigami substitut el deté amb la seva Zanpakutō, i subjectant-lo per la boca li diu que l'Orihime no pertany a ningú. Però l'Acidwire no atén a cap raonament i continua cridant que l'Orihime és seva, que va viure la seva vida per ella i que, si la noia no està disposada a viure per ell, llavors haurà de morir per ell.

Cap6 L'Acidwire ataca l'Orihime

L'Acidwire ataca l'Orihime

Sense donar-li opció a reaccionar, l'Acidwire canvia el seu objectiu i es llança cap a l'Orihime a tota velocitat, i encara que ella veu venir l'envestida no s'aparta, sinó que abraça al monstre en el qual s'ha convertit el seu germà, i no el deix anar malgrat haver estat mossegada i començar a sagnar. L'actitud de la jove pren totalment per sorpresa tant a l'Ichigo com a l'Acidwire, que va recuperant a poc a poc el seny. L'Orihime li demana perdó al seu germà per haver-li les coses que li agradaven de l'escola iles anècdotes de la gent del seu voltant en comptes de resar-li, perquè pensava que això no era una bona idea i que veient-la trista, ell ho passaria malament i no podria descansar. Si li comptava totes aquestes coses era per a demostrar-li que era feliç i que no havia de preocupar-se per ella. L'Orihime no sabia que fent això entristia a l'esperit d'en Sora, ni tan sols contemplava aquesta possibilitat, al mateix temps perd la consciència poc després de tornar a disculpar-se i dir-li al seu germà que l'estima. Tant l'Acidwire com l'Ichigo s'alarmen en veure l'estat en què es troba l'Orihime, però aleshores la Rukia Kuchiki apareix darrere de tots dos i els diu que l'Orihime encara pot ser salvada, ja que la "Cadena del Destí" que la uneix al seu cos no ha estat tallada. Amb l'ajuda de les arts Kidō, la Rukia es capaç de retornar el seu esperit al cos, però abans procedirà a curar-la, per a això li diu a l'Acidwire que s'aparti del seu costat i no faci nosa.

Cap6 L'Orihime es disculpa amb el seu germà

L'Orihime es disculpa amb el seu germà

Veient com la Rukia s'ocupa de l'Orihime, l'Acidwire reconeix que en el seu furor intern sabia que la seva germana havia deixat de resar-li per a no preocupar-lo més, però que, tot i això, ell desitjava que ho continués fent, perquè mentre seguís resant-li, el seu cor li pertanyia. L'Ichigo li assenyala les forquetes del pèl de l'Orihime, el primer i únic regal que va rebre d'en Sora, i li diu que en record seu les porta sempre posades. L'Acidwire contempla a la seva germana amb sorpresa, assimilant les paraules de l'Ichigo, qui continua dient-li que davant la pèrdua d'algú la tristesa atrapa tant als que moren com als que continuen vius. La presència de les forquetes en el pèl de l'Orihime tenen un significat molt especial per a l'Acidwire, qui no s'havia adonat abans que la seva germana les portés sempre possades, i fan que prengui una decisió.

El Hollow agafa la Zanpakutō de l'Ichigo i amb ella es trenca la màscara, justificant la seva acció en dir que si es manté en aquest estat tard o d'hora tornaria a perdre la raó i atacaria a l'Orihime, així que desitja desaparèixer per complet ara que ha aconseguit tornar a ser ell mateix. L'Ichigo tracta de detenir-lo, però la Rukia l'interromp i el tranquil·litza en dir-li que la decisió de l'Acidwire és la correcta, ja que un Hollow no podrà recuperar mai el seu aspecte original. La fredor de les paraules de la Rukia impulsen a l'Ichigo a oposar-se a la idea, però la Shinigami continua i li revela que en destruir un Hollow amb la Zanpakutō, realment no se'l mata, sinó que es purifiquen els seus pecats i se'ls envia a la Societat d'Ànimes.

Cap6 L'Acidwire parteix en pau

L'Acidwire parteix en pau

L'Orihime obre els ulls quan el seu germà s'està acomiadant d'ella, i llavors recorda el moment en què en Sora li va regalar les forquetes, que no li van agradar res i que van provocar la seva primera baralla amb ell, fins a tal extrem que es va negar a parlar-li en tot el dia. El jove se'n va anar a treballar l'endemà i ja no va tornar, l'Orihime no va deixar de penedir-se ni un sol dia d'haver-se portat així i de no haver-li dit una altra cosa l'última vegada que el va veure amb vida. L'Acidwire comença a dissoldre's en l'aire, i l'Orihime li dedica un trist somriure alhora que s'acomiada d'ell, de tal forma que l'últim que es veu d'en Sora és el seu propi somriure. La Rukia li pregunta a l'Orihime què tal es troben les seves ferides, i ella li respon que ja està bastant millor, però no triga a canviar de tema i es comença a preguntar-li a l'Ichigo infinitat de coses... fins que la Rukia li acosta una espècie d'encenedor al rostre i l'activa, provocant una petita explosió que deixa fora de combat a l'Orihime.

Cap6 La Rukia esborra els records a l'Orihime

La Rukia esborra els records a l'Orihime

L'Ichigo vol saber què és el que li ha fet la Rukia. La Shinigami li explica que tan sols ha substituït els seus records per uns altres de manera aleatòria, per a evitar situacions incòmodes. Així l'endemà, l'Orihime es despertarà sense recordar res de l'atac del Hollow ni de l'existència dels Shinigami, i el mateix farà amb la Tatsuki, per si de cas. Tal com va predir la Rukia, l'endemà a classe l'Orihime no recorda res, diu a les seves amigues que el forat que va aparèixer a la seva casa va ser a conseqüència del llançament d'una bala de canó realitzada per un lluitador de sumo. Com és lògic, cap de les seves amigues la creuen malgrat les seves queixes, i intenta que la Tatsuki corrobori la seva versió. L'Ichigo comprèn llavors que la Rukia va utilitzar el mateix artefacte amb la seva família quan van ser atacats la nit en què es va convertir en Shinigami.

Resum[]

  • Se'ns mostra el dur passat de l'Orihime i el Sora.
  • La batalla continua i l'Orihime surt greument ferida.
  • L'Acidwire recupera la consciència davant les disculpes de l'Orihime i intenta suïcidar-se abans de tornar a perdre el control.
  • La Rukia guareix tant el cos com l'ànima de l'Orihime.
  • La Rukia revela que quan un Shinigami mata un Hollow amb la Zanpakutō purga els seus pecats i l'envia a la Societat d'Ànimes.
  • La Rukia utilitza en l'Orihime un objecte que permet esborrar els records i substituir-los per uns altres d'aleatoris.

Contraportada[]

Contraportada Capítol 6

Adaptació[]

Episodis adaptats d'aquest capítol:

  • Episodi 3: Desig de germà gran, desig de germana petita

Personatges[]

Per ordre d'aparició:

  1. Sora Inoue
  2. Acidwire
  3. Ichigo Kurosaki
  4. Orihime Inoue
  5. Tatsuki Arisawa
  6. Rukia Kuchiki
  7. Ryō Kunieda
  8. Michiru Ogawa
  9. Mahana Natsui
  10. Chizuru Honshō
Advertisement