Bleach Wiki
Advertisement

Binda•blinda (バインダ ブラインダ, Bainda burainda) és el capítol 5 del manga de Bleach.

Mentre l'Ichigo Kurosaki lluita contra l'Acidwire, aquest revela la seva veritable identitat a l'Orihime Inoue.

Portada[]

Amb l'objectiu de promocionar la recent sèrie, amb només quatre capítols publicats en la Weekly Shonen Jump abans de l'actual, la portada del cinquè capítol originalment a color i en ella es veuen els tres personatges centrals de la sèrie sobre un fons de colors vermell fosc, groc i rosa, disposats en bandes horitzontals.

En primer pla, i asseguda enfront de la part esquerra del dibuix, es veu la Rukia Kuchiki vestida de verd i amb una vistosa gorra del mateix color, ensenyant les dents i amb un parell de petites cuetes recollint-li part del cabell. Després d'ella, i ocupant el centre del dibuix apareix l'Ichigo Kurosaki, vestit amb pantalons vaquers i una cenyida samarreta de màniga curta però portant la Zanpakutō. Igual que en la portada del tercer capítol, l'Ichigo porta posades unes ulleres de cristalls roses.

En últim pla, i asseguda darrere de l'Ichigo, es veu per primera vegada en una portada de Bleach a l'Orihime Inoue de cos sencer, vestida amb una samarreta de tirants i una faldilla curta, mirant distreta cap a la dreta i esbossant un somriure. Per sobre dels tres personatges apareix el logotip de la sèrie, amb la combinació de colors inicial (abans del vermell i blau actual) i una sèrie de textos i títols una mica més a baix, que fan l'efecte d'estar davant la portada d'una revista musical.

Sinopsi[]

L'Ichigo i l'Acidwire es contemplen expectants, després de la imprevista arribada del Shinigami substitut, que ha aconseguit protegir en l'últim instant a l'Orihime. L'Ichigo no perd de vista al seu enemic, però es permet observar durant un curt espai de temps la situació a la qual s'enfronta, i veu al costat d'ell la Tatsuki tirada a terra i inconscient, així com al cos de la mateixa l'Orihime. L'Ichigo al principi creu que es pot tractar d'una altra persona, sobretot perquè havia cregut que l'Orihime es trobava darrere d'ell, així que torna el cap per a comprovar-ho. Certament, l'Orihime està a la seva esquena i quan li veu, el seu rostre s'il·lumina amb un somriure en confirmar que era l'Ichigo qui l'havia protegit.

Cap5 L'Acidwire ataca l'Ichigo

L'Acidwire ataca l'Ichigo

Ell s'estranya molt que la seva companya de classe l'hagi pogut veure, ja que recorda que la Rukia li va dir que els Shinigami són esperits, i no poden ser vists per cap ésser humà normal, només per altres ens espirituals. L'Ichigo li pregunta a l'Orihime com és possible que el pugui veure, cosa que desconcerta a la jove, que no sap que respondre, al que l'Acidwire respon: L'Orihime ja està morta, com revela el fet que la seva ànima estigui fora del cos i que sigui capaç de veure als Hollow i els Shinigami. Seguidament, amb la seva enorme cua de serp, l'Acidwire ataca a l'Ichigo, qui no és capaç de ferir-lo a conseqüència de les seves dures escates i és llançat fora de la casa, causant una gran destrossa i alarmant la Rukia, que es troba a baix, expectant.

L'Ichigo se sobreposa al cop, a pesar que li causa una ferida en el front. L'Acidwire treu el cap pel forat que ha causat i es burla que el noi sigui tan matusser malgrat donar-se tanta importància quan parla, llançant-li a continuació un doll d'àcid de la boca, que aconsegueix tocar l'Ichigo en la mà i fa que deixi anar la Zanpakutō en sentir la calor d'aquest. El moment d'estupor de l'Ichigo és aprofitat per l'Acidwire per a tornar a atacar-lo amb la cua, llançant-lo cap al sòl del carrer amb força i fent que Rukia acudeixi en el seu auxili.

Cap5 L'Orihime es atrapada per l'Acidwire

L'Orihime es atrapada per l'Acidwire

L'Orihime veu que l'Ichigo es troba en perill, però abans que pugui ni cridar-lo, l'Acidwire l'agafa entre les seves mans i, malgrat les seves queixes, el Hollow li pregunta si ja s'ha oblidat d'ell, mostrant-li la part del rostre que ha quedat visible després que l'Ichigo li trenqués parcialment la màscara. L'Orihime no es pot creure el que veuen els seus ulls, ja que reconeix els trets del seu difunt germà gran en aquest monstre. Per part seva, la Rukia fa que l'Ichigo s'aixequi i li demana explicacions per haver sofert tants cops d'aquesta forma. El Shinigami substitut li respon que no ha succeït res en concret, sinó que simplement la situació li estava afectant, al que la Rukia li respon amb fermesa que no ha d'abaixar la guàrdia, ja que si ho fa, l'ànima de l'Orihime serà devorada.

Cap5 L'Acidwire revela la seva identitat

L'Acidwire revela la seva identitat

L'Orihime li pregunta amb pena i indignació al Hollow en què s'ha convertit el seu germà per què ha atacat d'aquesta forma a la Tatsuki i a l'Ichigo, al que ell respon que la raó és òbvia, ja que aquestes dues persones havien intentat separar-lo a ell de la seva germana petita. L'Acidwire recorda que, després de la seva mort, l'Orihime li resava cada dia i això el feia molt feliç, però quan va conèixer la Tatsuki i es van fer tan bones amigues, ella va deixar de resar-li amb tanta freqüència.

Més tard, quan l'Orihime va entrar a l'institut i va conèixer a l'Ichigo, va deixar completament de dedicar-li les seves oracions i només li parlava del seu company de classe i de les coses que li succeïen. L'Acidwire afirma que va ser molt dolorós sentir que a poc a poc ell desapareixia de la vida de la seva germana, i encara que l'Orihime tracta d'explicar-li la veritat, el Hollow manté el seu al·legat dient que la seva tristesa i la seva solitud li impulsaven a matar.

Cap5 L'Ichigo ataca per sorpresa

L'Ichigo ataca per sorpresa

L'Ichigo apareix a la seva esquena preparat per a atacar, però l'Acidwire aconsegueix repel·lir-lo de nou amb la seva cua, i aprofita per a oferir-li a l'Orihime que se'n vagi amb ell i tornin a viure junts com en el passat. Amb les llàgrimes aflorant dels seus ulls, l'Orihime li torna a preguntar per què, malgrat sentir-se tan sols, ataca d'aquesta forma a la Tatsuki i l'Ichigo i li diu que el seu germà mai es comportaria d'aquesta forma. Les tristes paraules de l'Orihime enfureixen en gran manera a l'Acidwire, que la subjecta amb tanta força que gairebé l'ofega mentre li crida que si algú ha estat el culpable que ell hagi arribat a aquest estat, és ella mateixa, i que la matarà per tot això.

En veure com actua l'Acidwire i l'enorme risc que està corrent l'Orihime, l'Ichigo reuneix les forces suficients per a tallar-li amb la seva Zanpakutō diverses seccions de la seva cua i fins i tot amputar-li les mans, alliberant la seva companya de classe.

L'Ichigo li diu a l'Acidwire que els germans majors neixen abans per a protegir els seus germans més petits, i que s'ocuparà personalment que mai més torni a dir-li a l'Orihime que desitja matar-la. Les paraules de l'Ichigo impressionen a l'Orihime, mentre que l'Acidwire es retorça entre dolors i laments, i comença a rajar sang dels seus ulls alhora que, entre udols, pregunta per què l'Ichigo continua interferinten els seus assumptes.

Resum[]

  • Inicia la batalla entre l'Ichigo Kurosaki i l'Acidwire.
  • Es confirma que l'Orihime Inoue és morta i l'Acidwire en vol devorar l'ànima.
  • La Rukia Kuchiki revela que els humans normals no poden veure els Shinigami donat que són esperits i, per tant, només ens espirituals són capaços de veure'ls.
  • L'Acidwire revela ser el difunt germà gran de l'Orihime Inoue.

Contraportada[]

Contraportada Capítol 5

"Aquest sòmines de l'Ichigo..."
"Almenys podria haver-me deixat la porta oberta."

Adaptació[]

Episodis adaptats d'aquest capítol:

  • Episodi 3: Desig de germà gran, desig de germana petita

Personatges[]

Per ordre d'aparició:

  1. Ichigo Kurosaki
  2. Orihime Inoue
  3. Acidwire
  4. Tatsuki Arisawa
  5. Rukia Kuchiki
Advertisement