Bleach Wiki
Advertisement

WHY DO YOU EAT IT? (ホワイ ドゥ ユー イート イット?, Howai Du Yū Īto Itto?, traduït com Per què t'ho menges?) és el capítol 4 del manga de Bleach.

El Hollow Acidwire ataca a l'Orihime Inoue i a la Tatsuki Arisawa.

Portada[]

La portada del quart capítol de la sèrie és la primera dedicada exclusivament a la Rukia Kuchiki, en la qual la Shinigami apareix vestida amb roba estiuenca, una samarreta de tirants a ratlles, i amb el pèl recollit en tres petites trenes i dues forquetes en la zona del serrell.

Amb les seves mans, la Rukia subjecta i alhora tapa un tub de caramels, al mateix temps que contempla un gran escarabat rinoceront que vola enfront d'ella. La Rukia li treu la llengua a l'insecte, i en ella es veu un dels caramels que s'està menjant. El títol de l'episodi apareix en grans caràcters al costat esquerre del dibuix, sobre un fons blanc, mentre que el logotip de la sèrie es veu en la part superior de la pàgina.

Sinopsi[]

El capítol comença amb la mateixa escena amb la qual va concloure l'anterior, amb la Rukia en pijama enfront de l'Ichigo, ja vestit de Shinigami, dient-li que tots els Hollow són ànimes que anteriorment eren humans normals i corrents.

Cap4 L'Ichigo agafa la Rukia pel coll del pijama

L'Ichigo agafa la Rukia pel coll del pijama

L'Ichigo triga una mica a assimilar les paraules de la Shinigami, i acaba reaccionant de manera violenta agafant-la pel coll del pijama, tirant-li en cara que no li hagués dit abans, donat que ella li havia dit que eren monstres que havien de ser derrotats.

La Rukia no es deixa intimidar i es reafirma en les seves paraules, i encara que l'Ichigo continua pensant que ha matat a éssers humans, la Rukia dona per resolta la discussió dient que no hi ha temps per a parlar i que aquesta noia (referint-se a l'Orihime Inoue) morirà si ells no fan alguna cosa.

Precisament, a casa de l'Orihime, ella i Tatsuki Arisawa estan parlant de la trobada d'aquella tarda amb l'Ichigo al parc. Esvalotada, la Tatsuki li diu a l'Orihime que és una estúpida, i encara que la seva amiga es posa vermella i tracta de corregir-la, ella manté el que ha dit, comentant que ha perdut una valuosa oportunitat i que sempre que se li plantegin circumstàncies com la d'aquesta tarda, ha d'aprofitar-les.

Cap4 El pla de la Tatsuki

El pla de la Tatsuki

Una Orihime cada vegada més tímida i enrojolada li demana que s'expliqui millor, i la Tatsuki li diu que hauria d'haver permès que l'Ichigo l'acompanyés a casa i que, al·ludint a un dolor de la seva cama, acabés secundant-se en ell, per després portar-lo a un lloc fosc on no hi hagi ningú més a prop i llançar-se damunt d'ell. L'Orihime gairebé s'ennuega amb la beguda en sentir el que diu la Tatsuki. Ella continua la seva "recomanació" dient que deixi a l'Ichigo que li magregi una mica els pits i l'assumpte anirà rodat. L'Orihime se sumeix en una petita depressió en sentir parlar dels seus pits, mentre que la Tatsuki medita sobre l'amistat entre l'Ichigo i la noia nova (la Rukia).

L'Orihime li diu que l'Ichigo i la Rukia estaven simplement al parc parlant, al que una escèptica Tatsuki rebat, preguntant-li si potser ha estat ella alguna vegada sola amb l'Ichigo, en un parc o en un altre lloc.

Cap4 Somni de l'Orihime

El somni de l'Orihime

La idea d'estar sola amb l'Ichigo en un parc desconcerta a l'Orihime i llavors deixa volar la seva imaginació, fins a tal extrem que passa d'imaginar-se als dos corrents cap a un balancí, a una carrera d'atletisme seguida de l'Orihime campiona de boxa i a punt de ser tirotejada per un home ocult en les ombres. L'Orihime es desperta del seu ensomni demanant-se a si mateixa que corri i fugi de l'amenaça, alguna cosa que deixa bastant desconcertada a la Tatsuki, qui pensava que estava imaginant-se només un passeig pel parc.

És llavors quan totes dues amigues senten un soroll i, desconcertades, veuen que cau a terra l'Enraku, l'osset de peluix de l'Orihime. La seva propietària acudeix a recollir-ho i, quan l'aixeca veu amb consternació que al cap s'ha trencat la tela i es pot veure l'empleno de l'interior, al que la Tatsuki tracta de justificar com un defecte de fàbrica. Una entristida Orihime comença a alarmar-se en veure que s'ha tacat la mà amb una cosa molt semblant a sang, a més de sobte és atacada per una mà gegantesca que surt de l'Enraku i la travessa. La Tatsuki veu com l'Orihime es desploma al terra sense ferides visibles i, posant-se ja seriosa del tot, comença a cridar què li ocorre i si se sent malament.

Cap4 L'Acidware ataca l'Orihime

L'Acidware ataca l'Orihime

Per altra banda, l'Ichigo salta entre les teulades amb la Rukia a la seva esquena. La Shinigami li ha revelat que els Hollow ataquen a les seves famílies, i que només després d'haver devorat als seus éssers estimats l'emprenen amb altres éssers. La Rukia continua la seva explicació dient que els Hollow no devoren ànimes per fam, sinó per a omplir el seu buit existencial, per a alleujar el seu dolor i el seu sofriment.

Els Hollow són ànimes perdudes, que no van ser enviades a la Societat d'Ànimes per un Shinigami, que van fugir d'ells i van acabar degenerant-se en Hollow en perdre el seu cor. A més, la forma que tenen els Hollow d'intentar recobrar el cor que han perdut és buscant i destruint a aquells als quals van estimar quan encara estaven vius...

La Rukia li explica que els casos que sent l'Ichigo a les notícies sobre vídues que no superen la pèrdua del seu marit i moren amb el pas dels anys no són casuals, sinó que les seves morts són degudes al fet que el seu cònjuge es converteix en Hollow i devora l'ànima de la seva esposa. L'Ichigo manté un silenci pensatiu, valorant totes i cadascuna de les paraules de la Rukia. Aquesta continua la seva xerrada revelant que la marca que tenia l'Orihime a la cama era la marca d'haver estat tocada per un Hollow.

Seguint el raonament que l'Orihime tenia un germà gran i que ha estat ell qui ha tractat de matar a l'Ichigo uns instants enrere, resulta evident pensar que ara va darrere l'Orihime, així que han d'arreglar-se-les per a arribar a la seva casa abans que sigui massa tard.

Cap4 La Tatsuki es ferida

CLa Tatsuki es ferida

Mentrestant, a casa de l'Orihime, la Tatsuki és llançada cap endarrere i rep una ferida profunda a l'espatlla sense saber què és el que està ocorrent. Alhora, una terroritzada Orihime veu a un gegantesc monstre (que no és un altre que el Hollow, Acidwire) atacant a la seva amiga, així com al seu propi cos tirat a terra, inconscient, i lligat a ella per una cadena que li surt del pit. L'Orihime comenta que té dificultats per a respirar i tracta d'arrencar-se la cadena, però en veure que l'Acidwire està escanyant la Tatsuki, es llança a l'auxili de la seva amiga i empeny al Hollow, alliberant-la i instant-la a fugir. La Tatsuki no és capaç de veure-la ni de sentir-la, com li revela l'Acidwire, davant la qual cosa ella es gira sorpresa cap al Hollow, preguntant-li per què sap com es diu.

El Hollow li pregunta llavors per què ha oblidat la seva veu, i lamentant-se per això, llença un cop contra l'Orihime, el qual és oportunament detingut per l'Ichigo.

Cap4 L'Ichigo para l'atac del Hollow

L'Ichigo para l'atac del Hollow

Quan l'Orihime obre els ulls, veu amb sorpresa a l'Ichigo vestit amb un quimono negre i una enorme catana detenint al Hollow, encara que al principi no sembla creure's que ell sigui allí de veritat. L'Acidwire li diu que no interfereixi, al que l'Ichigo respon que és la seva feina i que, si desitja matar a l'Orihime, abans haurà de matar-lo a ell.

Resum[]

  • La Rukia revela que els Hollow solien ser ànimes humanes.
  • La Tatsuki intenta ajudar l'Orihime a enamorar l'Ichigo.
  • L'Acidwire "mata" l'Orihime i fereix la Tatsuki.
  • Els Hollow en transformar-se prioritzen atacar als éssers que més estimaven en vida. No mengen ànimes per gana sinó per intentar recuperar l'essència que han perdut en convertir-se en monstres.
  • L'Ichigo s'enfronta l'Acidwire.

Contraportada[]

Contraportada Capítol 4

Textos de la imatge de dalt cap a baix:

  1. L'Orihime viu en una casa dividida en apartaments. Aquest és un dibuix de la part del darrere. L'Orihime Inoue viu al 202.

Esquerra:

  1. Apartament buit.
  2. Iwao (acaba de separar-se de la dona)

Dreta:

  1. Inoue
  2. Morita (de viatge)

Adaptació[]

Episodis adaptats d'aquest capítol:

  • Episodi 2: La feina de Shinigami
  • Episodi 3: Desig de germà gran, desig de germana petita

Personatges[]

Per ordre d'aparició:

  1. Rukia Kuchiki
  2. Ichigo Kurosaki
  3. Tatsuki Arisawa
  4. Orihime Inoue
  5. Enraku
  6. Acidwire
Advertisement