Bleach Wiki
Advertisement

Headhittin' (ヘッドヒティン, Heddohitin, traduït com a Cop de Cap) és el capítol 3 del manga de Bleach.

Mentre l'Ichigo Kurosaki comença a entrenar amb la Rukia Kuchiki, l'Orihime Inoue es veu involucrada en un estrany accident.

Portada[]

La portada d'aquest capítol és la primera de les moltes que mostren a un personatge vestint una indumentària diferent de l'habitual en la història, la qual és purament estètica, ja que el dibuix en si no forma part del capítol. El protagonista de la portada és l'Ichigo Kurosaki, que apareix amb ulleres i una jaqueta negra, esbossant un somriure malèvol i amb un bolígraf a la seva mà esquerra. En la jaqueta es poden veure dues xapes amb els números 1 i 5, que en japonès són ichi i go (formant el nom del mateix Ichigo) i per sobre d'ells hi ha un pegat en el qual es llegeix en majúscules VIOLATE THE DEAD. Darrere de l'Ichigo, a manera de pintada en la paret apareix el text NO HEART WARMING STORIES, amb el cap d'un conill mort a l'estil dels quals la Rukia dibuixa, ocupant el forat de la primera lletra "o". El logotip de la sèrie es veu en una altra vinyeta, sota el dibuix de l'Ichigo.

Sinopsi[]

Cap3 L'Ichigo dona un ensurt a la Rukia

Cap3 L'Ichigo dona un ensurt a la Rukia.png

L'Orihime torna cantant, després de fer unes compres nocturnes, quan un cotxe a tota velocitat es dirigeix cap a ella. L'escena canvia a l'endemà, quan la Rukia està llegint en veu alta un manga de terror, segons ella per a aprendre una mica del llenguatge modern, quan s'emporta un bon esglai en cridar-li des de darrere l'Ichigo preguntar-li què està fent. En veure a l'Ichigo ociós, la Rukia li pregunta si potser ja ha acabat l'entrenament que li havia posat, colpejar amb un bat de beisbol cent pilotes farcides de pebre. L'Ichigo li respon que sí, encara que no deixa de comentar que li sembla ridícul un entrenament que consisteix a trencar pilotes llançades per una màquina que a saber d'on l'ha tret la Rukia. La Shinigami renya a l'Ichigo, perquè l'objectiu d'aquell entrenament era trencar només les pilotes "dolentes", que eren les que tenien un cap dibuixat en elles. Amb el mateix to de veu, l'Ichigo comença a discutir de nou amb ella, perquè continua sense saber el propòsit de tot allò i que els dibuixos de la Rukia eren tan dolents que no sabia distingir els caps de les mans.

La Rukia li explica a l'Ichigo que l'única manera d'acabar amb un Hollow d'un sol cop és atacant-los al cap, i que la tasca que li havia encomanat era precisament per a poder encertar en qualsevol situació. L'Ichigo continua sense comprendre quina és la finalitat de tot l'assumpte, perquè manté que fins ara no ha tingut cap problema a derrotar als Hollow. Amb la seva habitual impaciència i brusquedat, la Rukia el reprèn dient-li que encara no ha derrotat cap Hollow d'un sol cop, que fer-ho des de l'esquena és el més bàsic que ha de saber un Shinigami i que podria considerar-se un miracle que encara no hagi resultat ferit malgrat la seva manera de lluitar. L'Ichigo es queixa que atacar per l'esquena no és una forma neta de combatre, però la Rukia es reafirma en el que s'ha dit en incidir en el fet que els seus combatents no són humans, sinó Hollow i que les regles d'una lluita convencional no es poden aplicar a casos així, per la qual cosa li recomana que li faci cas si no desitja acabar mort.

Cap3 Kurosaki, hooola!!

"Kurosaki, hooola!!"

L'Ichigo dirà alguna cosa sobre aquest tema, però ara és ell qui s'emporta un bon esglai quan apareix per la seva esquena l'Orihime i li crida un "bon dia" que també pilla d'improvís a la Rukia. L'Orihime tornava a casa de fer unes compres (cantant una vegada més) quan va veure a l'Ichigo al parc, i va decidir baixar a saludar-lo. L'Ichigo pregunta a l'Orihime què fa per aquí, i ella li contesta que havia de fer la compra per a preparar-se el sopar, i li mostra els ingredients que planeja utilitzar (cebes, mantega, plàtans i gelatina de mongetes vermelles) i que no deixen d'alarmar a l'Ichigo pels estranys gustos culinaris de la seva companya de classe.

L'Orihime també li pregunta a l'Ichigo què feia al parc, més mentre ell pensa una resposta convincent, la jove s'adona de la presència de la Rukia, qui inicialment no la reconeix i li pregunta de males maneres qui és ella. L'Ichigo li murmura que és una de les seves companyes de classe, i llavors la Rukia adopta l'actitud agradable, tímida i cortesa que utilitza en l'institut, corresposta d'igual forma per l'Orihime davant l'estupor de l'Ichigo. L'Orihime es queda callada, una mica avergonyida per la situació, quan l'Ichigo s'adona que porta uns embenatges al braç esquerre i li pregunta si ha caigut.

Cap3 La Rukia intrigada per la ferida de l'Orihime

La Rukia intrigada per la ferida de l'Orihime

L'Orihime li respon que no havia caigut en aquesta ocasió, sinó que havia estat atropellada, alguna cosa que escandalitza enormement a l'Ichigo en veure el bé que s'ho pren la noia. Ella li explica que va ser colpejada per un vehicle la nit anterior i que últimament li ocorre molt sovint, i fins i tot tracta de justificar al conductor dient que no pretenia fer-li mal. La Rukia intervé i li pregunta si aquests accidents li ocorren amb molta freqüència, al que tant l'Ichigo com l'Orihime responen afirmativament. La Rukia pensa que l'Orihime ha de ser una noia distreta i amb el cap en el cel, però llavors veu que té una estranya marca negra a la seva cama esquerra, semblant a un cardenal però de grans dimensions, i li pregunta sobre ella. L'Orihime diu que se la va fer també la nit anterior, probablement a conseqüència de l'accident, i en veure la cara seriosa i preocupada de la Rukia, li pregunta si tot va bé. Aquesta li respon que només estava pensant que li havia de fer molt de mal, davant la qual cosa l'Orihime se sorprèn per la sagacitat de la Rukia, confirmant que li dol més que la ferida al braç.

L'Orihime s'adona que s'ha fet molt tard i marxa a tota velocitat a cap a casa, dient que es perdrà el programa d'humor que emeten a aquesta hora. L'Ichigo s'ofereix a acompanyar-la a casa, però l'Orihime li diu entre enrogiments i amb vehemència que no és necessari. Mentre torna, la jove es maleeix a si mateixa que l'Ichigo l'enxampés per sorpresa i ella reaccionés dient-li que no, però també lamenta que ell desistís amb tanta facilitat. Una vegada que l'Orihime se n'ha anat, la Rukia li pregunta a l'Ichigo si és una amiga seva, i ell li contesta que realment no ho és, sinó que és la millor amiga de la Tatsuki Arisawa, una noia que viu en el seu barri. La Rukia també desitja saber si té família, i l'Ichigo respon que l'Orihime tenia un germà gran, però que va morir fa tres anys. L'Ichigo recorda que aquell dia ell va ser qui va obrir la porta de la seva casa, perquè s'anava a anar al col·legi i la clínica encara no estava oberta, i es va trobar amb una nena de la seva edat que portava al seu germà, amb sang per tot arreu, víctima d'un accident de cotxe. Amb el material amb el qual comptaven en la Clínica Kurosaki no van poder fer res per salvar-lo, i va morir abans que arribés l'ambulància que el duria a l'hospital. L'Ichigo no havia arribat a saber fins feia poc que aquesta nena era l'Orihime.

Posteriorment, l'Ichigo desvia el tema i li pregunta a la Rukia per què està interessada a saber tot això, al que la Shinigami li respon que en realitat no li interessa en absolut, i que ja va sent hora de tornar a casa. Encara que l'Ichigo es molesta per l'actitud de la Rukia, cau en el compte que la Shinigami ha de passar la nit en algun lloc, i li pregunta on viu. Aquesta li respon amb el to cursi que acostuma a utilitzar a classe que si ara a l'Ichigo l'interessa la seva vida privada, alguna cosa que enfureix encara més al jove.

Cap3 La Rukia surt de l'armari

La Rukia surt de l'armari

Ja a casa, després d'haver pres un bany, l'Ichigo torna a la seva habitació i es troba que la Yuzu Kurosaki havia obert la porta per preguntar-li si sàvia on estava un vestit seu. L'Ichigo li respon que no té ni idea, i que tampoc sap res sobre el pijama que la Yuzu afirma haver perdut. L'escena canvia i es veu a la Rukia tombada en un munt de mantes i abstreta fins que rep un avís en el seu telèfon mòbil que la fa reaccionar amb rapidesa, obrint la porta del seu amagatall, ni més ni menys que l'armari de l'Ichigo, i fent que el jove s'emporti un esglai enorme. Entre crits, l'Ichigo vol saber quant temps porta aquí ficada i també s'adona que la Rukia porta posat el pijama de la Yuzu, més la Shinigami diu que no hi ha temps per a detalls d'aquest estil i que ha rebut una ordre de la Societat d'Ànimes.

Sabent que això significa que un Hollow atacarà molt aviat, l'Ichigo li pregunta quan i on, al que la Rukia li respon a tota velocitat, mentre es posa el seu guant especial i li treu l'ànima a l'Ichigo, que el lloc és la seva pròpia habitació, i el moment és... ara mateix. Així és, ja que en el lloc en el qual es trobava l'Ichigo assegut una dècima de segon abans, apareix una mà gegantesca, seguida de la part superior d'un Hollow anomenat Acidwire. La Rukia li recorda que ha d'atacar al cap, i l'Ichigo segueix els seus consells i li assesta un cop amb la seva Zanpakutō en la màscara que porta posada, però amb tan mala sort que només aconsegueix trencar-la-hi parcialment. Entre udols, l'inesperat enemic es retira, i la Rukia es disposa a perseguir-lo però l'Ichigo li demana que esperi un moment.

Cap3 L'Ichigo ataca l'Acidwire

L'Ichigo ataca l'Acidwire

Després d'haver-li trencat part de la màscara, l'Ichigo està molt afectat, perquè ha reconegut que aquell Hollow era el germà gran de l'Orihime, i li pregunta a la Rukia què és el que està passant. Ella li respon que els Shinigami no sols ataquen als Hollow per l'esquena per a evitar possibles danys, sinó també per a no arribar a saber mai la veritable identitat del seu atacant, perquè els Hollow van ser anteriorment ànimes d'humans!, Alhora que la Rukia fa aquesta important revelació, es veu com l'Orihime i la Tatsuki estan sopant a la casa de la primera i que, de sobte, apareix una cicatriu en la cara l'Enraku, l'osset de peluix de l'Orihime.

Resum[]

  • La Rukia Kuchiki entrena a l'Ichigo Kurosaki en el domini de la Zanpakutō fent-lo trencar pilotes llençades per una màquina.
  • L'Orihime Inoue revela els seus estranys gustos culinaris.
  • La Rukia es s'adona que l'Orihime està ferida i aquesta explica ha estat atropellada la nit anterior i que últimament li ocorre molt sovint.
  • L'Orihime tenia un germà gran, però va morir a la Clínica Kurosaki fa 3 anys a causa d'un accident de cotxe.
  • La Rukia s'ha estat quedant a dormir d'incògnit dins l'armari de l'habitació de l'Ichigo sense que ell ho sàpiga.
  • L'Acidwire ataca a l'Ichigo en la seva habitació, però el fa fugir en trencar-li part de la màscara.
  • L'Ichigo descobreix que l'Acidwire és el germà de l'Orihime.
  • La Rukia revela que tots els Hollow han estat anteriorment ànimes humanes.

Contraportada[]

Contraportada Capítol 3

Textos de la imatge de dalt cap a baix:

  1. Recopilació de detallets 1
  2. "Herència de Jade"
  3. "Marie Hatsuma"
  4. El còmic que la Rukia llegeix al capítol 3 es titula Hisui no Heritage ("Herència de Jade") i la Marie Hatsuma n'és l'autora. Explica la història de la Marianne, una noia una mica masoquista, el seu germà petit François, força gai, i un joier de Jade que sa mare, una lluitadora de 52 anys, els va deixar com a herència en morir. La veritat és que fa por.

Adaptació[]

Episodis adaptats d'aquest capítol:

  • Episodi 2: La feina de Shinigami

Personatges[]

Per ordre d'aparició:

  1. Orihime Inoue
  2. Rukia Kuchiki
  3. Ichigo Kurosaki
  4. Yuzu Kurosaki
  5. Acidwire
  6. Tatsuki Arisawa
  7. Enraku
Advertisement