Bleach Wiki
Advertisement

Starter (スターター, Sutātā, traduït com l'iniciat) és el segon capítol del manga de Bleach.

En assabentar-se que la Rukia Kuchiki ha perdut els seus poders de Shinigami, l'Ichigo Kurosaki s'enfronta a assumir les seves funcions de salvar ànimes i purificar els Hollow.

Portada[]

Encara que es troba emmarcada sobre un fons blanc, i sota el logotip de la sèrie, la portada conta com una vinyeta més en el desenvolupament de la història del capítol. En ella, es mostra a l'Ichigo Kurosaki en pijama recentment despert, després d'haver-se defensat de l'imprevist atac matinal del seu pare, l'Isshin Kurosaki, mirant en la seva direcció amb cara de sorpresa, en haver-se assabentat que no ha sofert cap ferida ni recorda res de l'incident de la nit anterior.

Sinopsi[]

L'Ichigo té un malson, en la qual se li apareix la seva família regalimant sang i tirant-li en cara que no hagi pogut protegir-los, malgrat ser un Shinigami. L'Ichigo es torna cap a la Rukia, qui es disculpa dient-li que, pel que sembla, ja era massa tard per a salvar a la seva família.

L'estranya situació es veu immediatament substituïda per un hiperactiu Isshin, qui es proposa despertar al seu fill llançant-se amb totes les seves forces contra ell. L'Ichigo aconsegueix reaccionar amb rapidesa, i tomba al seu pare contra el terra, alguna cosa que, d'altra banda, sembla agradar-li a l'Isshin, ja que li diu que ja no li queda res per ensenyar-li. Llavors l'Ichigo cau en compte de tot l'ocorregut anit, i li pregunta al seu pare què tal estan les seves ferides. Aquest se sorprèn davant la pregunta del seu fill, dient-li que no sap de quina parla. Pel que sembla, les memòries de la família Kurosaki han estat completament esborrades i substituïdes per uns records artificials, ja que l'Isshin, la Karin i la Yuzu creuen que el forat obert a la paret de la seva casa va ser causat per un camió que es va donar a la fugida i que no va despertar a ningú en tot el veïnat. Un incrèdul Ichigo s'imagina que la Rukia ha tingut a veure en tot allò, i es pregunta si ja haurà tornat a la Societat d'Ànimes.

Cap2 L'Ichigo en la imaginació de l'Orihime

L'Ichigo en la imaginació de l'Orihime

A les 10:43 del matí, en l'Institut de Karakura, una estudiant anomenada Orihime Inoue està asseguda enfront d'una finestra i mira al sostre amb la boca oberta, perduda en els seus propis pensaments. Al seu costat apareix la seva amiga Tatsuki Arisawa, qui la baixa dels núvols. L'Orihime s'adona que l'Ichigo s'està retardant, davant la qual cosa la Tatsuki li pregunta, ja una mica més seriosa, què és el que veu en ell que li resulti interessant, ja que al seu entendre és arrogant, infantil, malhumorat i amb un color de cabell molt estrany que no es mereixeria en absolut a una bellesa de gran davantera com l'Orihime. Ella li respon somrient que l'Ichigo li sembla molt divertit, i que l'imagina constantment posant cares estranyes, la qual cosa fa que no pugui contenir el riure, davant l'estranyesa de la Tatsuki. Un company seu de classe, el Mizuiro Kojima, els diu a les dues que probablement l'Ichigo no vindrà avui a classe, i els compta l'ocorregut amb el "camió", cosa que alarma visiblement a la Tatsuki. Abans que arribi a preguntar si l'Ichigo està mort o no, aquest apareix a la seva esquena i colpeja a la Tatsuki amb la seva cartera, dient-los que ningú va resultar ferit. L'Orihime el saluda especialment riallera, alguna cosa que no deixa d'incomodar a l'Ichigo.

Cap2 Com ho xerris et mato

"Com ho xerris et mato"

L'Ichigo se'n va al seu seient i li pregunta al Mizuiro quina assignatura tenen a aquesta hora, però abans que arribi a asseure's, una veu li parla des del pupitre de la dreta, preguntant-li si ell és en Kurosaki. En girar el cap, l'Ichigo contempla a la Rukia Kuchiki, que amb un to especialment agradable de veu afirma estar encantada de conèixer-lo. El Mizuiro la presenta pel seu nom complet, dient que és una nova estudiant que s'ha unit al curs tan tard perquè la seva família havia de mudar-se. L'Ichigo s'alarma en veure a la Rukia i està a punt de preguntar-li què fa allí, més quan aquesta li ofereix la mà i veu que té escrit una amenaça de mort si s'atreveix a dir alguna cosa, així que prefereix callar-se.

Poc temps després, l'Ichigo aconsegueix escapolir-se amb la Rukia a un lloc apartat en el qual puguin parlar tranquil·lament sense por de ser escoltats. L'Ichigo li exigeix a la Rukia que li expliqui per què està ara en la seva classe i no se n'ha anat a la Societat d'Ànimes, i ella no té cap objecció a dir-li que ara mateix això és impossible per a ella, ja que ha perdut els seus poders de Shinigami, que han estat absorbits per complet per ell.

Cap2 L'ichigo es nega a ser Shinigami substitut

L'ichigo es nega a ser Shinigami substitut

Si bé encara pot utilitzar uns cuants encanteris Kidō, la Rukia s'ha vist obligada a ocupar un Gigai o cos artificial, amb el qual pot passar desapercebuda per als Hollow i interactuar amb els Humans mentre va recuperant a poc a poc la seva energia. Precisament, a causa d'aquesta complicada situació, la Rukia li diu a l'Ichigo que ara és la seva responsabilitat fer el treball propi dels Shinigami, almenys fins que ella recuperi els seus poders perduts, oferint-se a ajudar-lo en tot el que estigui en les seves mans. No obstant això, l'Ichigo es nega rotundament a fer el treball de Shinigami substitut, alguna cosa que deixa momentàniament a la Rukia sense paraules. L'Ichigo comenta que, si va lluitar contra un Hollow la nit passada, va ser per a protegir la seva família, però no es considera tan bona persona com per a anar jugant-se la vida protegint a desconeguts. La Rukia llavors es posa un guant especial, amb una calavera estampada en ell, amb el qual colpeja a l'Ichigo separant-ne l'ànima del cos, que cau com a mort a terra.

La Rukia demana a l'ànima de l'Ichigo, que va amb vestimenta de Shinigami, que la segueixi fins a un parc infantil. Després d'estar esperant 20 minuts, l'Ichigo comença a impacientar-se, però la Rukia manté la seva actitud i li pregunta si hi ha algun fantasma pròxim a aquell lloc. L'Ichigo li respon que l'Esperit d'un nen d'uns 5 anys que sol jugar per aquí, i la Rukia li pregunta si són amics. L'Ichigo comenta que només l'ha vist en tres o quatre ocasions i que mai han arribat a parlar, per la qual cosa la Shinigami li ensenya a l'Ichigo un missatge rebut en el seu telèfon mòbil, que li alerta de l'imminent atac d'un Hollow en aquest mateix parc, aventurant que probablement l'objectiu és aquest nen.

Dit i fet, al cap de poc es veu al nen sent perseguit per un Hollow conegut com a Hexapodus. L'Ichigo es disposa a ajudar-lo, pero abans que desembeini la seva Zanpakutō, la Rukia li crida l'atenció i li pregunta si potser pensa ajudar al nen, encara que sigui un estrany. L'Ichigo s'indigna davant les paraules de la Rukia, perquè no li entra al cap no ajudar a algú que ho necessita i a qui té davant d'ell. Llavors, la Rukia li assenyala que si algú està sent atacat per un Hollow, és igual que estigui enfront de l'Ichigo o a quilòmetres de distància. Un Shinigami ha d'ajudar a tots els Plus, no sols als quals tingui al seu abast, i si es decideix a salvar al nen, haurà de fer el mateix amb els altres fantasmes que siguin atacats per Hollow, i fins i tot donar la vida a canvi per ells. Això fa recordar a l'Ichigo el sacrifici de la Rukia la nit d'anterior, que es va jugar la seva vida interposant-se entre ell i el seu atacant. Aleshores es decideix a lluitar contra Hexapodus, tallant-li una de les seves potes i seguidament destruint-lo en enfonsar la seva Zanpakutō en la màscara del Hollow.

No obstant això, l'Ichigo rebat les paraules de la Rukia i continua mantenint la seva negativa, afirmant que ha salvat al nen perquè li ha vingut de gust i perquè té un deute amb ella. L'Ichigo torna a dir que no creu ser tan bona persona com per a sacrificar-se per tot el món, però tampoc es considera tan malvat com per a no pagar els seus deutes i finalment accedeix a fer el treball de Shinigami substitut. La Rukia somriu i li dona les gràcies per la seva decisió. Mentrestant, en l'institut de Karakura, condeix l'alarma en haver descobert cos inanimat de l'Ichigo.

Cap2 Cos de l'Ichigo

Cos de l'Ichigo

Resum[]

  • La família de l'Ichigo no recorda res de l'atac del Hollow de la nit anterior perquè la Rukia Kuchiki els ha alterat els records.
  • S'introdueix l'Orihime Inoue i diversos amics de l'Ichigo.
  • La Rukia s'ha apuntat a l'institut de l'Ichigo i assisteix a la mateixa classe. Utilitza un Gigai per poder ser visible pels Humans.
  • La Rukia revela haver perdut els seus poders per culpa de l'Ichigo i no pot exercir les seves tasques de Shinigami, per tant, el nomena Shinigami substitut.
  • La Rukia posseeix un guant amb el qual pot extreure l'ànima d'un cos viu. També té un telèfon mòbil amb el que rep missions de la Societat d'Ànimes.
  • L'Ichigo derrota a l'Hexapodus per salvar l'ànima d'un Plus.

Contraportada[]

Contraportada Capítol 2

Textos de la imatge de dalt cap a baix:

  1. "En Kurosaki no torna..."
  2. <-- Camuflatge
  3. Matemàtiques (El text està girat perquè el té el llibre al revés)

Adaptació[]

Episodis adaptats d'aquest capítol:

  • Episodi 2: La feina de Shinigami

Personatges[]

Per ordre d'aparició:

  1. Ichigo Kurosaki
  2. Isshin Kurosaki
  3. Yuzu Kurosaki
  4. Rukia Kuchiki
  5. Karin Kurosaki
  6. Orihime Inoue
  7. Tatsuki Arisawa
  8. Mizuiro Kojima
  9. Esperit del nen
  10. Hexapodus
  11. Fishbone D (flashback)
Advertisement